Değerlerimiz
07 Şubat 2024

· Hasta Memnuniyeti: Hizmet kalitesini sürekli arttırarak, hastaların beklentilerinin karşılamayı hedefleyerek, hizmet alan kişilerin memnuniyeti sistemli olarak izlenmekte ve elde edilen sonuçlar, sunulan hizmetleri geliştirmekte kullanılmaktadır.

· Çalışan Memnuniyeti: Mutlu ve güler yüzlü çalışanlar, mutlu ve memnun hastalar sağlamanın ilk basamağıdır. Kaliteli bir hizmet ancak kaliteli, eğitimli ve deneyimli elemanlar ile sağlanır inancıyla hareket ederiz.

· Sevgi, Saygı ve Huzurlu ortam: Erzurum Evde Sağlık Hizmetlerinde hem hizmet alanlar hem hizmet verenler; sevgi, saygı ve huzur ortamında hizmet alır ve hizmet verirler. Kendimize nasıl davranılmasını istiyorsak, karşımızdaki kişiye öyle davranırız.

· Etik İlkelere ve Güvene Dayalı Çalışmak: Tüm ilişkilerimizde ahlaki kurallara uygun hareket eder, kişiler arası iletişimimizde saygılı, dürüst, iyi niyetli ve anlayışlı davranırız. “İnsana Saygı” bilinciyle hareket ederiz.

· İnovasyon (Yenilenme) ve Sürekli Gelişim: Hizmetimizi geliştirerek hasta memnuniyetini artıracak yenilikçi fikirler üretir ve bunları uygulamaya yansıtırız.

·Sosyal Sorumluluk: Bir bütünün parçaları olduğumuz bilinciyle bu dünyanın bize sunduğu tüm kaynakları kullanırken duyarlı ve özenli davranmayı dünyaya, çevreye, insanlığa , gelecek kuşaklara ve kendimize duyduğumuz sevgi ve saygının bir yansıması olarak görürüz. Erzurum İl Sağlık Müdürlüğü Evde Sağlık Hizmetleri olarak; yaşlı sağlığı, koruyucu sağlık ve eğitim alanlarında toplumun gelişimine katkıda bulunmaya özen gösteririz.